Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2009 17:03 - Селска случка
Автор: guido Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4915 Коментари: 14 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Събота вечер е. Аз още се шматкам в нас. Слушам музика, хвърлям по едно око към телевизора, където дават мача на Англия. Абе въобще приятно ми е, че съм си вкъщи. Имам планове да излезна малко по-късно с приятели, но не бързам, знам че нощта е пред мен. Чух се с един приятел и той ми предложи да гледаме мача на България в един познат наблизо в квартала. Аз приемам, разбира се. Правя си един сандвич набързо, взимам си бърз душ, купувам една бира и се занасям на мястото, за да гледам второто полувреме на мача. 

Бяхме се събрали все момчета от квартала, всичките познати, познати, но не бих използвал думата приятели. За мен тези хора са от онзи тип познати, които знаеш от както се помниш, още от детство. Общо взето, това което свързва всчки, които се бяхме събрали е излизанията, пиянските преживявания и такива сбирки като вчерашната. Сред тези хора имах и един близък човек, за който мога да използвам думата приятел. Въпреки, че тези момчета не са от най-близкото ми обкръжение, ги познавах и знаех горе-долу що за хора са. В никакъв случай не мога да кажа нещо лошо за тях. Единия се прави на "лайно" с пиене, другия е малко по-затворен, но и аз не съм цвете за мирисане. Все пак всеки си има някакви пороци и странности.

Та седим си, пием, гледаме мача, крещим и бучим - типична мъжка вечер. Изведнъж на домакина му звънни телефона. Обажда му се един друг познат. След като прилключи разговора, думите които прозвучаха бяха следните: "Няк"ъв иска да бие Жорката, на бензиностанцията са" И както си седяхме и гледахме мача изведниш всички бяхме в пълна бойна готовност. За има, няма минута се изнесохме от апартамента и се запътихме към въпросната бензиностанция, за да се притечем на помощ. Аз, честно да си призня не знаех точно поради каква причина се запътих и аз натам. Може би от любопитство, но като се замисля просто се понесох със стадото. 
Натъпкахме се 6 човека в голфчето на домакина и запалихме към бензиностанцията. Класическа селяния просто. Пича тъгна от паркинга с мръсна газ, без въобще да му дреме, че до сега се е наливал с ракия (или там к"вото пиеше). След още една минута вече бяхме на бензиностанцията при "нашия" човек. Беше сам, приятелката му беше в колата. Какво се беше случило според него? Една кола на сотаджийте АСО-ПАНЕМА ги била засякла на бензиностанцията. Разменили се псувни и  единия от сота даже тръгнал да слиза от колата и стрелял по нашия човек с газов пистолет. След това сотаджийте запалили в неизвестна посока. Доста нагло........ако беше истина.

Иякой сподели добрата идея да викнем полицията, но тя веднага беше отхвърлена, защото "нашия човек" караше пил, а ако дойдеха ченгетата със сигурност щяха да му направят алкохолна проверка и щеше да загази. Какво ще правим ние? Как какво - ще ги търсим из квартала колата на сота!

Чакайте да ви изясня картинката - две коли, с шофьори употребили алкохол и идея за саморазправа. Още тогава ми светна, че мога да се забъркам в неприятности, но вече се бях понесъл със стадото........и продължих да се нося с него. Да ме пита човек защо!

Едното момче от нашата кола отиде в колата на "потърпевшия", че ние се бяхме наблъскали като в консерва. Разделихме се на две коли. Едните по един маршрут, другите по друг в търсене на "злосторниците".
Тръгваме отново с нашия пиян шофьор, който не стига, че е пил, но и кара като откачен. Яко ръчка на голфарата. Има кола, която паркира и ни пречи да минем - къси-дълги, къси-дълги, една псувня и минаваме. Обиколихме квартала и нищо, няма кола на АСО-ПАНЕМА.
Тъкмо шофьора ни се беше отказал от тъпата идея за преследване  и щяхме да обръщаме и да ходим да си догледаме мача, когото го сполетя някакво усещане, че ще ги сбараме. Тръгваме по една уличка и какво да видим.......колата на сотаджийте минава зад нас по булеварда. Пак ръчка на голфарта, за да го пресрещнем. Пак
къси-дълги, къси-дълги, една псувня и минаваме навсякъде. Скоро ги засякохме по пътя и се залепихме зад тях. Момчето на предната седалка в нашата кола започна да ни раздава гаечни ключове. Звънниме на другата кола с наши хора, за да дойдат и да разпознят дали това са въпросните сотаджии, които са причлинили инцидента.
Колата на АСО-ПАНЕМА спира на един адрес и ние също, директно зад нея. От колата на сота излизат 2 много големи и здрави копелета и се отправят към близката сграда.
Аз си седя на задната седлка и си мисля какво правя тук и защо не слезнах от колата, когато имах възможност. В момента бях в ситуация, в която "помагах" на човек, който не ми е никакъв. Самата ситуация беше доста рискована и с непредвиден край. Преди време, пак в една такава идентична ситуация, в пиянска разпра ми бяха счупили много брутално крака на 2 места, в следствие на което не можех да ходя нормално 5-6 месеца. Тази история ще ми седи като обица на ухото за вечни времена, и по-добре. Въпреки това, аз седях на задната седалка на тъпия голф, в очакване на колата на нашите хора и на началото на саморазправата. Когато ми минаха тези мисли през главата, си казах, че не ме интересува какво ще става. Дори и да стане мелето, аз ще си седя кротко в колата и няма да си рискувам здравето или това да се забъркам в неприятности, просто заради един познат.

Дойдоха нашите хора с другата кола и разпознаха сотаджийте. Забравих да спомена, че когато пристигнахме на въпросното място, там имаше още една кола на АСО-ПАНЕМА.
И така "потърпевшия", нашия пиян шофьор и още двама от нашите момчета отидиха да искат обяснения от сотаджийте за случилото се на бензиностанцията. Започна разправията. Ама добре, че бяха само разговори. Гледам по едно време единия сотаджия се запъти към колата си и взе палка, но не последва схватка, разговорите на по-висок тон продължаваха. Сотаджийте твърдо отказваха да признят, че са стреляли по другата кола, а нашите хора, агресивно настроени и ядосани продължаваха да си търсят проблема. Добре, че здравите копелета от сота, които изглеждаха на пръв поглед доста безмозъчни проявиха повече разум и не се впуснаха в саморазправа. Въпреки, че бяхме повече, сотаджийте бяха горили и щяха да ни размятат, ако бяха решили да го направят.

Нашия "потърпевш" герой звъння на някой. Не вярвам да е било в полицията, защото беше пил и можеше да си навлече наеприяности. Най-вероятно беше звъннал на диспечърите на АСО-ПАНЕМА, за да им се обяснява.
През цялото това време за си седях кротко в колата с оше 2 момчета. Пиех си още едната бира, която си бях взел. Излезнах по едно време от колата да се поразтъпча, че ми писна да седя. Приближих се до сотаджийте и нашите хора , за да чуя как вървеше спора. Едния от охранителите се беше ядосал и вече звънеше на ченгетата, за да ги викне и да бъде изяснен случая. Може много лесно най-малкото да се направи една балистична експериза и да се установи дали е било стреляно с въпросния пистолет. Неговия колега обаче го разубеди. Ако бяха дошли ченгетата единствените, които щяха да загазят бяхме ние. Две коли с пияни шофори, тъсещи саморазправа. Тогава нашия шофьор дойде при колата и започна да мисли план, в случай че полицията дойде. Трябваше човек, който да има книжка и да не е пил, за да кажем пред полицията, че той е карал едната кола. Вариантите бяха два - или аз (имам книжка и бях пил само една бира), или момчето на мястото до шофьора (не беше пил, но не носеше никакви документи в себе си). Аз естествено не приветствах идеята да се представям като шофьора и за това остана втория вариант........но това беше в случай, че дойде полицията.
Още със спирането ни зад колата на сотаджийте не мислех, че е добра идея да се саморазправяме със "здравите копелета", но ми се струваше доста нагло, че са стреляли с газов пистолет по колата на нашия познат. Вярвах, че това се случило. В течение на разпрата обаче, като подочувах разговорите между сотаджийте и нашите хора започнах да се разубеждавам. Сотаджийте не бяха вражески настроени. Ако бяха сега историята, която ви разказвам можеше и да друга.

В крайна сметка всички си се прибраха по колите, а аз се отправих пеша към центъра, където имах уговорка да пием по бира с приятел. Вървях си по пътя и размишлявах. Учствах в ужасно селска история без никакъв смисъл и по щастливо стечение на обстоятелствата завършила без проблеми. Беше ми глупаво, че аз се включих в нея, въпреки, че не бях от най-дейните. Беше ми глупаво, защото през цялото време осъзнавах какво правя, но продължавах да го правя. Още повече, че както споменах имам горчив опит от подобна ситуция. Можеше да станат 1000 глупости - нашия шофьор можеше да ни очисти или да блъсне някой с лудото си каране и пияната си глава, можеше да се сбиеме и да има доста неприятни последици.....и т.н. И всичкото това, защото "нашия" човек реши да се прави на мъж. Може да е било, и защото приятелката му, която аз така и невидях е била в колата и доста се изплашила от случката. Факта си е факт обаче, че той търсеше саморазправа, в ситуация, в която шофираше след употребата на алкохол. Може и да е бил прав за случилото се, може и да е сгрешил или излъгал. Няма да разбера.

Ако бях станал страничен свидетел на такава случка, бих си казал: "Ебаси селянията! Тея са пияни и търсят само с кой да се смлатят." Аз обаче се забърках в такава случка, носих се ей така по течението и добре, че нещата прилючиха без усложнения.






Тагове:   Случка,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. drill - Уоуууу
06.09.2009 17:14
Егати случката. И на мен ми се е случвало подобно нещо, само че като разубеждавщ за саморазправата.
цитирай
2. анонимен - това че сте се разминали със лошото ...
06.09.2009 21:04
това че сте се разминали със лошото си е чист късмет като се вземат в предвид обстоятелствата.
цитирай
3. анонимен - Хубава история, добре, че не се е ...
06.09.2009 21:18
Хубава история, добре, че не се е разиграл екшън
цитирай
4. ledzeppelin - ...
06.09.2009 21:50
Ee,какви са тия истории от вас,момчета?
На колко сте години? ...
Представям си просто - неколцина подпийнали и бойно настроени селяндури,които се имат за мъжаги,дрънчат в голфака насам-натам из квартала и търсят некви сотаджии,за да ги накарат да треперят пред ъндърграунд мафията на 17 - годишните фитнес-цикльори ...пхахахахахах.
цитирай
5. totti - Поздрави! И на мен ми хареса много. . ...
06.09.2009 21:54
Поздрави! И на мен ми хареса много...
цитирай
6. guido - До ledzeppelin
07.09.2009 20:06
ledzeppelin написа:
Ee,какви са тия истории от вас,момчета?
На колко сте години? ...
Представям си просто - неколцина подпийнали и бойно настроени селяндури,които се имат за мъжаги,дрънчат в голфака насам-натам из квартала и търсят некви сотаджии,за да ги накарат да треперят пред ъндърграунд мафията на 17 - годишните фитнес-цикльори ...пхахахахахах.

ledzeppelin както казах, въобще не се гордея с това, че бях част от тази селяния. Каквото и да кажа не ме оправдава - сгреших! Ти, обаче явно си от хората, които много обичат да съдят другите. Така, че както се казва - Be my guest ;)
цитирай
7. forestlove - хааа, много хубава история. без ...
16.09.2009 16:02
хааа, много хубава история. без значение дали си участвал или си я измислил.
поздрави!
цитирай
8. ledzeppelin - ..
16.09.2009 16:24
Аз не съдя,а се забавлявам. :)

Laughter is free.
Does anybody remember laughter?! ...
цитирай
9. анонимен - ;/
03.10.2009 01:31
Bashta mi, vse mi kazvashe kato bqh malka ... 'Misli s tazi glava ... !' I ima(she) pravo !
цитирай
10. bapha - браво за разказа
17.10.2009 14:29
"глупавите се учат от собствените си грешки,
а умните и от грешките на другите"

Благодаря ти за разказа, дано фане дикиш :)
цитирай
11. анонимен - search engine optimization rankings backlinks services
04.08.2011 20:08
pr checker seo workshop <a href=http://xrumerservice.org>backlink service</a> purchase backlinks
цитирай
12. анонимен - backlink building service
16.08.2011 12:07
Aw, this was a really nice post. In idea I would like to put in writing like this additionally - taking time and actual effort to make a very good article… but what can I say… I procrastinate alot and by no means seem to get something done.
цитирай
13. анонимен - page rank backlink service
26.09.2011 03:55
check backlink seo course <a href=http://xrumerservice.org>search engine ranking tips</a> back link building
цитирай
14. анонимен - kara boi4o
28.08.2012 15:58
ti sami gi xem,bil xem samgi i ebal...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: guido
Категория: Лични дневници
Прочетен: 28998
Постинги: 10
Коментари: 35
Гласове: 41
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930