Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2009 19:59 - www.raptune.net / Хип Хопът през очите на миналото и бъдещето
Автор: guido Категория: Музика   
Прочетен: 402 Коментари: 0 Гласове:
0



Винаги съм се стремял да насърчавам добрите идеи и инициативи на хората. За това не мога да пропусна да драсна няколко реда за сайта за хип-хоп клипове на моя добър приятел Мартин. Още повече, че и аз съм голям фен на черната музика и култура.

Това, което знам за
www.raptune.net, е че е стартирал преди малко повече от година и това се е случило с много любов. В сайта може да откриете както клипове на някои от иконите в света на рапа, така и изпълнения на не чак толкова известни артисти. Хип-хоп е доста разтегливо понятие, но в www.raptune.net ще намерите едновременно с по-хард рапа и свежо Ар енд Би. Изпълнителите са удобно подредени по азбучен ред. Като почитател на стара школа, аз се кефя, че има класификация на песните по години и така мога да се върна назад във времето и да слушам любимият си Old school West coast.

Искам да поздравя Марто и за това, че реши да сподели с нас на сайта си и една част от авторските си бийтове, които според мен са доста сполучливи. Повече няма да ви разказвам, за да ви е интересно, като го разглеждате.

www.raptune.net може да не е първият специализиран сайт за хип-хоп, но в него определено се усеща оригиналност и любовта към музиката.


П.С. Линкът към видеото е от youtube, защото блога не позволява посването на линкове от друг източник.





Тагове:   очите,   миналото,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: guido
Категория: Лични дневници
Прочетен: 28987
Постинги: 10
Коментари: 35
Гласове: 41
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031